مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های یک حوله تبلیغاتی خوبتولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان

تولید حوله تبلیغاتی ارزان و شوینده پوست چرب الیوکس بسته به سفارش شرکت های درخواست کننده جهت تبلیغات کار خود دارد . با توجه به قیمت مناسب و ارزان این حوله ها در شرایط اقتصادی فعلی، معمولا تعداد زیادی سفارش این کار در طول سال داده می شود و در ایام نزدیک به سال نو نیز همیشه تعداد بسیار بیشتری از این وسیله تبلیغاتی ارزان قیمت و پر مصرف را سفارش می دهند .  در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این حوله های تبلیغاتی برای شما ارائه دهیم.

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

ویژگی های یک حوله تبلیغاتی خوب

ویژگی های یک حوله تبلیغاتی خوبویژگی های یک حوله تبلیغاتی خوب و شوینده پوست چرب درمالیفت با توجه به اینکه باید هم در طرح خاص و جالب طراحی شود و هم تبلیغ کار آن شرکت کاملا به چشم بیاید  تا نظر مصرف کننده را به خود جلب کند. باید از نظر کیفیت کار و قیمت مناسب نیز به شکلی باشد تا فردی که قصد تبلیغ کار خود را داشته باشد بتواند با هزینه کمتر بازدهی بیشتری را داشته باشد.

حتما باید توجه نمود؛ یکی از ویژگی های بارز این حوله ها اندازه و ابعاد آن است که از حوله های کوچک دستی تا حوله های استخری می باشد.

البته قابل ذکر است که اگر هدیه تبلیغاتی شما حوله باشد دیگر جنسیت، سن، اندازه، مشخصات سایر مخاطبان فرقی نخواهد داشت و در واقع شما می توانید با استفاده از یک کالای تبلیغاتی  بر طیف وسیعی از مخاطبان، خود تاثیر گذاشته و تبلیغ کار خود را انجام دهید.

جالب است بدانید که امروزه حوله تبلیغاتی ارزان قیمت از نخ های مخلوط به پلی استر بافته می شود تا قیمت مناسب تری داشته باشد.

تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان

تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزانتولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان با توجه به میزان سفارش شرکت ها در صورت تیراژ بالا تعدادی حوله تبلیغاتی بیشتر چاپ می کند تا شرکت سفارش دهنده نیز خوشنود باشد و کار های بعدی خود را با همین کارگاه انجام دهد.

از ویژگی حوله تبلیغاتی نیز می توان، برای انداختن طرح و نقش روی حوله به صورت متن پرز دار و ساده بیان کرد.

حوله های  تبلیغاتی برای هر نوع ورزش، استخر، حمام، سالن ماساژ و ….به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب و پر کاربرد هستند.

ضمنا تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان باید به سه ویژگی مهم نیز در این کار دقت کند؛ اول اینکه حوله تبلیغاتی نباید زیاد سنگین یا سبک باشد چون نشان از نامرغوب بودن این حوله خواهد داشت و در نظر فرد مصرف کننده بد جلوه میکند.

دوم اینکه باید الیاف آن به هم چسبیده باشد تا آب را بهتر جذب کند و در آخر نیز حوله دارای پرز باشد و دارای انعطاف پذیری بالایی باشد تا مرغوب و خوب به نظر برسد.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید