مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

فروش حوله تبلیغاتی استخری با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش عمده حوله تبلیغاتی استخری با قیمت مناسبخرید حوله تبلیغاتی باشگاهی به قیمت عمدهقیمت تولید حوله تبلیغاتی بزرگسال در بازارواردات حوله تبلیغاتی پالتویی درجه یککارخانه تولیدی حوله تبلیغاتی چاپی در تبریزفروشگاه اینترنتی حوله حمامی با بالاترین کیفیت

امروزه برای معرفی برندها روش های مختلفی موجود است. فروش حوله تبلیغاتی و شوینده صورت یکی از کار هایی است که تولید کنندگان حوله و یا شرکت های چاپ به آن مشغول هستند که به نوعی تبلیغاتی کم هزینه محسوب می شود.فروش حوله تبلیغاتی استخری با نازلترین قیمت

فروش عمده حوله تبلیغاتی استخری با قیمت مناسب

فروش عمده حوله تبلیغاتی استخری با قیمت مناسب

هدیه تبلیغاتی نامناسب و بی کیفیت بیش از آنکه به اعتبار و مطرح شدن یک برند کمک کند بیشتر منجر به آسیب رساندن به آن برند خواهد شد . انتخاب حوله به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یک انتخاب هوشمندانه است. استفاده از حوله و شوینده صورت guinot با کیفیت و کاربردی به سادگی موجب می شود که برند شما بار ها در طول روز در معرض دید مصرف کنندگان قرار بگیرد.

برای تبلیغات موثر تر می توانید تبلیغات برند خود را بر روی حوله های استخری چاپ کنید و برای عرضه آن ها را به استخرها هدیه دهید ،طول عمر بالای این نوع از تبلیغات سبب می شود که برند شما تا چند سال در معرض دید مصرف کننده قرار بگیرد.

برای خرید حوله تبلیغاتی استخری می توانید پس از مشورت با کارشناسان زبده فعال در این سایت با مراجعه به فروش  عمده حوله محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

خرید حوله تبلیغاتی باشگاهی به قیمت عمده

خرید حوله تبلیغاتی باشگاهی به قیمت عمدهیکی از موثر ترین راه های تبلیغات برای باشگاه ها استفاده از حوله های باشگاهی با آرم و لوگوی چاپ شده باشگاه، بر روی حوله ها می‌باشد. این نوع حوله ها را می توان در انواع مختلف به سفارش باشگاه ها تولید کرد برای مثال انواع حوله تبلیغاتی پاشگاهی به صورت :حوله تن پوش و حوله استخری و حوله دستی تبلیغاتی در حال تولید هستند و برای تهیه آن ها می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

به علاوه می توان باهزینه کمی بیشتر تبلیغات خود را ماندگار تر و موثر تر کرد. برای این کار نیاز به استفاده از حوله های تولید شده با جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا به صورت آنتی باکتریال و نانو است، این نوع از حوله ها به دلیل بو نگرفتن زودهنگام، جزو بهترین حوله ها به حساب می آیند. یا اینکه می توان از حوله هایی با الیاف ویژه استفاده کرد که قدرت جذب بالایی دارند و به عنوان یک وسیله کاربردی در باشگاهها و استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت تولید حوله تبلیغاتی بزرگسال در بازار

قیمت تولید حوله تبلیغاتی بزرگسال در بازارعوامل متعدی بر روی قیمت حوله های تبلیغاتی اثر گذار است. از کیفیت حوله مورد استفاده (که تحت تاثیر الیاف استفاده شده است ) که بگذریم عواملی همچون نحوه چاپ تبلیغات بر روی حوله مانند :

  • بافت بر روی حوله(بر روی خود حوله ، بر روی بردر (یا همان حاشیه) حوله و یا چاپ بر روی هر دو مورد)
  • گلدوزی
  • چاپ رنگی

یکی از عوامل موثر بر قیمت تمام شده است. که هرکدام دارای مزایا و گاهی معایب برای کاربرد خاص می باشند که با استفاده از مشورت افراد متخصص می توانید بهترین گزینه را با بهترین قیمت برای کاربرد مورد نظر خود بیابید

به علاوه بر موارد ذکر شده سایز حوله تولید شده برای مثال حوله دستی و یا حوله تبلیغاتی بزرگسال از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت تمام شده محصول می باشد.

واردات حوله تبلیغاتی پالتویی درجه یک

واردات حوله تبلیغاتی پالتویی درجه یکهمانطور که گفته شد حوله یکی از لوازم مصرفی مورد نیاز تمامی افراد به شمار می آید. در نتیجه استفاده از تبلیغات بر روی این محصول موجب می شود که برند شرکت استفاده کننده از این تبلیغات بار ها در طول روز در معرض دید افراد قرار بگیرد. اما استفاده از حوله های پالتویی و یا همان حوله هایی تن پوش یکی دیگر از راه های تبلیغات به شمار می آید. این نوع حوله شاید کاربرد چند بار در روز نداشته باشد، اما طول عمر و زمان مصرف طولانی تری نسبت به دیگر انواع دارند.

برای ماندگاری برند تبلیغاتی می توانید با واردات حوله تبلیغاتی از محصولاتی درجه یک با طول بالا استفاده کنید. و با چاپ برند یا آرم مورد نظر این حوله ها را در باشگاه ها و استخرها در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید تا شاهد بیشترین بازدهی تبلیغات باشید.

کارخانه تولیدی حوله تبلیغاتی چاپی در تبریز

کارخانه تولیدی حوله تبلیغاتی چاپی در تبریزگذاشتن لوگو به اشکال مختلفی روی سطح حوله انجام می شود که به طور کلی چاپ گفته می شود. هر کدام از این روش ها مزایا و یا معایب خواص خود را دارد که در ادامه به این روش ها اشاره می شود:

بافت بر روی خود حوله: این نوع تبلیغ ماندگاری به اندازه طول عمر حوله خوهد داشت. که ممکن است بر روی خود حوله و یا حاشیه آن انجام شود در نتیجه محدودیتی در مورد اندازه لوگو مورد نظر وجود ندارد. کاربرد رنگ محدود یکی از معایب این روش محسوب می شود.

گلدوزی: این نوع از چاپ لوگو محدودیت رنگ از بین می رود و می توانیم لوگو مورد نطر را با رنگ های دلخواه روی حوله گلدوزی کنیم. از معایب این روش می توان به محدودیت در اندازه لوگو اشاره کرد. بزرگ بودن لوگو به علت سفت بودن ساختار گلدوزی شده منجر به آسیب رسان به پوست در هنگام استفاده شود.

استفاده از چاپ رنگی: در این نوع از چاپ هیچ محدودتی در مورد رنگ و شکل لوگو به کار رفته وجود ندارد. ایرادی که شاید به این مورد وارد باشد طول عمر کمتر تبلیغات بر روی حوله خواهد بود.

کارخانه های متعددی در شهر تبریز در این زمینه فعالیت دارند. محصولات تولیدی نیز از کیفیت بالایی بر خوردارند تا حدی که صادرات حوله نیز در این شرکت ها در حال انجام است.

فروشگاه اینترنتی حوله حمامی با بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی حوله حمامی با بالاترین کیفیتفروشگاه های اینترنتی امروزه در حال گسترش هستند. فروشگاه اینترنتی حوله نیز یکی از این موارد است. خریداران با این روش می توانند بهترین نوع حوله را در کمترین زمان ممکن پیدا کنند. برای خرید نیاز به مراجعه به شهر مورد نظر نخواهد بود برای مثال می توانند حوله های تولیدی حوله اصفهان را در هر شهری که قرار دارند با چند کلیک تهیه کنند.

از مزایای این نوع خرید می توان به مقایسه سریع بین برند های موجود در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد. به علاوه این که واسطه ها و دلالان در این روش حذف می شوند بنابراین خریداران می توانند محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از مراکز فروش اینترنتی(مانند همین سایت) تهیه نمایند. به علاوه بعد از اینکه تصمیم گرفتید که از حوله به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید می توانید به صورت رایگان از تجارب مشاوران و کارشناسان این سایت استفاده نمایید تا با همفکری با این افراد بهترین و مناسب ترین گزینه را برای کار خود انتخاب نمایید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید