مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

فروش حوله صادراتی با قیمت استثنایی در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

شرکت های پخش عمده حوله هتلی در کشورویژگی های مهم حوله تن پوش با کیفیتخرید حوله پالتویی نانو درجه یک در کشورفروشگاه اینترنتی حوله لباسی کودک به صورت عمدهصادرات حوله تن پوش طرحدار به سایر کشور هالیست قیمت انواع حوله نوزاد در بازار

همانطور که میدانید حوله ها و حوله تن پوش  از پرکاربردترین و پرمصرف ترین محصولات بهداشتی محسوب می شوند که در انواع مختلف و جهت کاربردهای گوناگون تولید می شوند، این محصول دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به شکل، سایز، جنس، کاربرد و سایر عوامل دیگر به انواع حوله های تن پوش، پالتویی، استخری، حمام، دست و صورت و … طبقه بندی می شوند، از مهمترین نکات حائز اهمیت در خصوص حوله های صادراتی توجه به کیفیت و نحوه قیمت گذاری صحیح و اصولی آن است، حوله صادراتی ایران را می توانید با بهترین کیفیت ممکن به قیمت های استثنایی از طریق مراکز فروش معتبر و شرکت های بازرگانی تهیه بفرمایید.

فروش حوله صادراتی با قیمت استثنایی در ایران

شرکت های پخش عمده حوله هتلی در کشور

شرکت های پخش عمده حوله هتلی در کشورجهت تهیه باکیفیت ترین حوله های هتلی و  حوله استخری ژله ای با قیمت استثنایی می توانید از طریق شرکت های پخش عمده و یا نمایندگی های آنلاین و حضوری این محصولات با توجه به برند شرکت سازنده آن اقدام بفرمایید.

همانطور که میدانید حوله وسیله ای کاملا شخصی بوده که بیشتر به منظور جذب رطوبت پوست بدن و صورت از آن استفاده می نمایند، که کیفیت این محصول در میزان کارایی آن و قیمت محصول بسیار حائز اهمیت می باشد.

حوله هتلی یکی از اصلی ترین ملزومات هر هتلی می باشد که جهت تهیه حوله هتلی ارزان قیمت با کیفیت تضمین شده می توانید از طریق شرکت های عرضه کننده و پخش عمده آن به روش مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

عرضه مستقیم حوله با برندهای متنوع ایرانی و ترک به جهت صرفه جویی در قیمت های این محصول و افزایش قدرت خرید مشتریان و همچنین اطمینان از استاندارد بودن کیفیت محصول از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

ویژگی های مهم حوله تن پوش با کیفیت

ویژگی های مهم حوله تن پوش با کیفیتاز مهمترین ویژگی های حوله تن پوش باکیفیت می توان به میزان جذب رطوبت و آب بالا، عدم پرزدهی و لطافت و نرمی آن اشاره نمود.

با خرید مستقیم و بدون واسطه انواع حوله از کارخانه تولید حوله در کشور علاوه بر اطمینان از استاندارد بودن کیفیت محصول از قیمت های ارائه شده توسط آنها نیز اطمینان حاصل کنید.

حوله های تن پوش در سایزبندی ها و مدل های مختلفی تولید می شوند.

سایزبندی این حوله ها به این گونه است که برخی از آنها تا بالای زانو، برخی زیر زانو و برخی کل بدن را می پوشانند.

در رابطه با سایر ویژگی های حوله تن پوش باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگ بندی های شاد و جذاب
  • جنس نرم و لطیف
  • جنس عالی
  • قدرت جذب رطوبت بالا
  • عدم پرزدهی
  • قیمت مناسب
  • طراحی شیک و منحصربه فرد

و سایر موارد دیگر

خرید حوله پالتویی نانو درجه یک در کشور

خرید حوله پالتویی نانو درجه یک در کشوربرای خرید و یا سفارش انواع حوله های پالتویی نانو باکیفیت درجه یک و عالی در کشور می توانید به مرکز خرید حوله مراجعه بفرمایید.

استفاده از فناوری نانو در ساخت انواع منسوجات نظیر حوله ها بیشتر به منظور خاصیت ضدباکتریایی و ضدکپک و قارچ آن و جلوگیری از حساسیت ها و التهابات پوستی انجام می گیرد.

در صادرات حوله نانو به کشورهای همسایه توجه و دقت به کیفیت نخ ها و الیاف نانو به کار رفته در آن، سیاست های صحیح و اصولی قیمت گذاری و شیوه استاندارد حمل و نقل محصول از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

در خصوص مزایای استفاده از حوله های نانو علاوه بر موارد ذکر شده می توان به مواردی نظیر قدرت جذب بالای رطوبت، خاصیت باکتری زایی و قارچ زدایی، جلوگیری از رشد میکروارگانسیم های هوازی و بو گرفتن حوله و خاصیت ضد عفونی کننده آن اشاره نمود.

فروشگاه اینترنتی حوله لباسی کودک به صورت عمده

فروشگاه اینترنتی حوله لباسی کودک به صورت عمدهاز مهمترین مزیت های خرید حوله لباسی مخصوص کودک به روش آنلاین از فروشگاه های مجاز اینترنتی می توان به مشاهده تنوع بالای محصولات و همچنین صرفه جویی در هزینه ها و زمان اشاره کرد.

حوله تن پوش بچه گانه در مدل های جذاب و منحصربه فرد شیک و فاتزی با طرح های عروسکی و رنگ بندی های شاد توسط برندهای متنوع ایرانی و خارجی قابل تولید هستند، که از مهمترین نکات حائز اهمیت در خصوص این گونه حوله ها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • به دلیل پوست لطیف و حساس کودک باید جنس این حوله ها از الیاف طبیعی پنبه و ابریشم تشکیل شده باشد.
  • از طرح های عروسکی و جذاب که مورد علاقه کودک است استفاده گردد.
  • وزن سبکی داشته باشد که کودک در آن راحت باشد.
  • قدرت خشک کنندگی و جذب رطوبت بالایی داشته باشد.
  • از خاصیت آنتی باکتریالی و میکروب زدایی بالایی برخوردار باشد.

و بسیاری موارد که با توجه به برند شرکت سازنده محصول متفاوت می باشد.

صادرات حوله تن پوش طرحدار به سایر کشور ها

صادرات حوله تن پوش طرحدار به سایر کشور هاجهت صادرات حوله های مختلف نظیر حوله تن پوش طرحدار به سایر کشورها باید از نمونه های بسیار باکیفیت و مرغوب این محصول استفاده نمود.

حوله پالتویی یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین حوله های امروزی می باشند که در سایزها، طرح بندی ها و رنگ بندی های متفاوت توسط برندهای متنوع ایرانی و خارجی تولید می شوند.

حوله پالتویی ترک یکی از برندهای خوشنام خارجی تولید حوله می باشد که این محصول را در تنوع رنگی شیک و جذاب با تنوع سایز بالا با قیمت مناسب و کیفیت عالی تولید می نمایند.

نمایندگی ها و مراکز فروش متعددی در سراسر کشور وجود دارند که جهت خرید عمده این محصولات به قیمت ارزان و کیفیت مطمئن می توانید به آنها مراجعه بفرمایید.

جهت اطلاع از مشخصات و آدرس این نمایندگی ها و بررسی اعتبار آنها می توانید به سایت های آنلاین در این خصوص مراجعه نمایید.

جهت خرید حوله با ارزان ترین قیمت ممکن و کیفیت عالی روش های متعددی وجود دارد که در ادامه به برخی از این روش ها اشاره خواهیم داشت:

  • فروشگاه های آنلاین معتبر
  • مرکز فروش حوله
  • فروشگاه اینترنتی حوله
  • حراجی های آنلاین و حضوری

و برخی موارد دیگر

لیست قیمت انواع حوله نوزاد در بازار

لیست قیمت انواع حوله نوزاد در بازارجهت مشاهده لیست قیمت انواع حوله نوزاد در برندهای متنوع و باکیفیت ایرانی و خارجی در بازار و دریافت مشخصات کیفی و کمی هر کدام از این محصولات با توجه به جنس آن می توانید به پایگاه های آنلاین در این خصوص اقدام بفرمایید.

در خصوص جنس حوله ها می توان به انواع حوله های پنبه ای، سیلیکونی، ابریشمی، بامبو، پشمی، نانو و … اشاره نمود، که جنس پنبه ای و ابریشمی این محصول با توجه به طبیعی بودن الیاف آن از کیفیت بلاتری برخوردار می باشد.

قیمت حوله ایرانی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه مطلب به برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول می پردازیم:

  • برند و اعتبار شرکت تولید کننده آن
  • سایز و طراحی آن
  • رنگ بندی و نوع دوخت
  • جنس آن
  • نوع حوله
  • روش خرید محصول

و برخی موارد دیگر

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید