مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =

تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

شرایط نگهداری حوله های استخریانواع حوله استخری مخملیشرایط تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده
تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : 09129172586

آیا می دانید که تولیدی هما امکان تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده و حوله تن پوش  را میسر کرده است؟ حوله های که می تواند تنوع فوق العاده در تولید این نوع از الیاف ایجاد کند. تولیدی هما می تواند با تولیدات خود شما را سوپرایز کند و پنجره ای جدید رو به تنوع و خلاقیت در تولید حوله برای شما باز کند.

این نوع از حوله های تولیدی در شرکت هما، انعطاف پذیری فوق العاده ای برای ایجاد طرح و مدل های فراوان دارند. می توانید هر آنچه که در ذهن دارید را بر روی حوله ها استخری طراحی کنید. این تولیدی سعی بر آن دارد که تمامی خواسته های مشتریان در زمینه سفارش هر نوع حوله مخصوصا حوله های جدید و به روز مانند تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده را به خوبی اجرا کند.

می تواند نحوه عملکرد این تولیدی را در چند سطر کوتاه و خلاصه، همراه با توضیحی کم در مورد حوله های استخری، در متن پایین این گونه بیان کرد. پس چند دقیقه ای با ما باشید تا علاوه بر شناخت برترین تولید کننده حوله های استخری مخملی، اطلاعات عمومی بیشتری به دست آوریم.

تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : 09129172586
تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

شرایط نگهداری حوله های استخری

مراقبت از حوله استخر  و حوله استخری ژله ای تفاوتی با نگهداری حوله های حمام و دیگر حوله ها ندارد. با شستن و خشک شدن کامل حوله ها، کیفیت بافت مواد به کار رفته در آن، به خوبی حفظ می شود تا در طی چندین سال استفاده شود. پس توجه داشته باشید که خشک شدن خوب یک حوله، طول عمر آن را بالا می برد.

رطوبت همیشه باعث شده است تا فعل و انفعالات شیمیایی باکتری ها و میکروب ها بر روی یک سطح افزایش یابد. این موجودات نیز بسیار ریز هستند و در صورتی که حوله های شما کمی رطوبت داشته باشد و آن ها را در جای خود قرار دهید، پوسیدگی آن ها را تضمین نموده اید!

در مورد فرایند شست و شوی نیز، برای این نوع از حوله ها، به مواد شوینده خاصی احتیاج نیست. اگرچه اغلب افراد با افزودن نرم کننده پارچه و خشک شدن آن ها با تنظیم گرمای کمتر را توصیه می کنند؛ اما این کار در حقیقت همیشه مناسب نیست و به مرور نتیجه عکس خواهد داد.

توجه داشته باشید که حوله های که با نرم کننده شسته می شوند، بعدا یک آبکشی سطحی خواهند شد. در نتیجه مواد نرم کننده بر روی بافت آن ها باقی می ماند. باقی ماندن این مواد درست است که نرمی خاصی به حوله می بخشند و بوی خوبی بر جای می گذارند اما عوارضی هم دارند.

اصلی ترین مشکل ناشی از شست و شو با نرم کننده ها، کاهش قدرت جذب رطوبت و آب در آن ها است. این کاهش در نتیجه باقی مانند یک لایه مومی نازک در شست و شو های مکرر با نرم کننده ها ایجاد می شود. به همین سبب کارای اصلی حوله های استخری و ویژگی بارز آن ها (قدرت جذب بالا تر آب نسبت به سایر حوله ها) به مرور از بین خواهد رفت.

تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : 09129172586
تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

انواع حوله استخری مخملی

حوله های مخملی دارای نرمی فوق العاده در حین لمس کردن با دست و حتی دیدن آن ها، تفاوت جنس را به خوبی متوجه خواهید شد. غالباً، حوله های از این دست را می توان در فروشگاه های لوازم ورزشی جدید و مجهز که لوازم جانبی استخر را دارند، می توان یافت.

به دلیل اندازه بزرگ تر حوله های استخری به نسبت حوله های دیگر (حوله استخری به طور کلی حتی از حوله بزرگ حمام و ملحفه های حمام نیز بزرگ تر است) تشخیص آن ها چندان سخت نخواهد بود.

با این حال، روش دیگری نیز وجود دارد که آن هم رنگ های به کار رفته در این نوع از حوله ها و طرح های بی نظیر و دیدنی آن است. همانند اکثر حوله ها، حوله استخر در رنگی و طرح های بی شمار تولید می شود. در کل، یک حوله به طور معمول از یک یا دو رنگ ساخته می شود. اما حوله های استخری رنگارنگ و متنوع اند. حتی شکل ساحل و استخر و … نیز بر روی ان ها درج خواهد شد.

نوعی از حوله های استخری در کنار استخر آویزان می شود. این نوع اکثرا مخملی هستند چون نیاز به هوای بیشتر و آفتاب دهی کامل تری به جهت سریع خشک شدن دادند. هرچند مدل های قبلی نیز به این روش آویزان خواهند شد.

پای حوله های ایستاده، در درجه اول مخصوص حوله های بزرگ است و به طور کلی فقط در حمام یا کنار استخر وجود دارد. حتی قفسه های حوله ایستاده بر خلاف میله های حوله به هیچ چیز متصل نیستند و در صورت لزوم می توانند جابجا شوند. همین امر کمک می کند تا در صورت نیاز به فضای بیشتر در محیط استخر، بتوانید سریع و راحت آن را جا به جا کنید.

تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : 09129172586
تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

شرایط تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده

تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده در چند سال اخیر روش جدیدی برای ایجاد تنوع در این عرصه است. تولید انواع حوله ها در تولیدی هما، دارای تنوع و قابلیت های بی نظیری است. تولیدی هما می تواند با تولید انواع و اقسام حوله ها دامنه انتخاب برای شما گسترده تر کند و قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.

شناخت نیاز های روز و برآورده سازی آن توسط صنعت کاران، می تواند وابستگی به سایر کشور ها را کم تر کند. همین امر کمک شایانی به توسعه ملی و اشتغال زایی برتر در داخل کشور کرده است. به همین جهت است که تولیدی حوله هما، با توجه به دست آورد های جهان، سعی می کند تا تولیدات خود را به روز تر و جدید تر کند.

توجه داشته باشید که تولیدی هما با توجه به نیاز مشتری، تعداد سفارش و همچنین نوع آن، در زمانی کم و با قیمتی فوق العاده مناسب، شما را در راه کسب و کار بهتر، بیشتر به پیش خواهد برد. اگر می خواهید متفاوت تر از قبل و ماندگار تر در بازار روز کسب و کار خود را به پیش برانید، پس با ما باشید تا در کنار هم و با هم، صنعت تولید و فروش حوله در داخل کشور را به پیش برانیم. با ما از هر راهی که دوست دارید، تماس بگیرید.

تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : 09129172586
تولید انواع حوله استخری به صورت مخمل شده : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید