مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید

آنچه در این مقاله میخوانید.....

چگونه می توان حوله های استخر خود را تازه و جدید نشان داد ؟موارد جامع که در شست و شو انواع حوله باید به آن دقت شودسایر موارد

خرید عمده حوله استخری مخمل و شوینده تاچا شده به قیمت تولید می تواند به یک خرید به صرفه، پر سود و عالی برای شما تبدیل شود البته اگر مرکز خرید شما تولیدی هما باشد.

شما می توانید با خرید عمده انواع و اقسام حوله های استخری در سایز و رنگ های مختلف، روند فروش خود یا خدمات رسانی به مهمانان استخر و هتل تان را خاص تر و ویژه تر سازید. تنها نیاز است از حوله های استفاده کنید که بیشترین کیفیت را دارند و می توانند به خوبی پاسخ گو نیاز و خواسته شما باشند.

همچنین حوله های باشند که مدت زمان بیشتری کیفیت و نرمی خود را حفظ کنند و شما بتوانید خرید های خود را با مدت زمان بیشتری از هم انجام دهید. این موارد به خرید شما کمک می کند تا از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد.

همچنین توجه داشته باشید که خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید خود یکی از مزیت های عالی برای هر فردی است که به دنبال مرکزی معتبر به جهت تامین خرید ها کلی خود است. پس همین الان اقدام به خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید کنید.

خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

چگونه می توان حوله های استخر خود را تازه و جدید نشان داد ؟

در این بخش، ما به چگونگی نگهداری حوله های استخر حتی در استفاده گسترده و سنگین پرداخته ایم و در اینجا چند مرحله برای افزایش عمر حوله های نخی پارچه ای هما و شوینده روشن کننده دئودراگ را ذکر خواهیم کرد تا بتوانید مدت استفاده از این حوله ها را بیشتر کنید و چندین سال همان کیفیت و نرمی اولیه در این حوله ها را برای خود به ارمغان آورید.

توجه به این نکته الزامی است که کیفیت اولیه یک حوله بسیار مهم است اما شرایط نگهداری، استفاده و شست و شو نیز در این میان بی دخیل نیست.

این موارد شامل:

  • شست و شو مرتب و کامل حوله ها بعد از استفاده و کثیف شدن.
  • استفاده از میزان بار اصلی ماشین لباسشویی در شست و شو حوله ها با لباس شویی.
  • استفاده از شوینده های استاندارد و مناسب با نوع الیاف به کار رفته در حوله های با کیفیت شما.
  • استفاده درست، به جا و متعادل از نرم کننده های حوله.
  • خشک کردن اصولی و درست حوله ها
  • استراحت دادن به حوله ها در استفاده های مکرر

تمامی این چهار مورد در نگاه اول مواردی بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر می آیند که هر فردی در نگاه اول این تصور را دارد که به آن ها همیشه دقت و توجه لازم را داشته است. اما سوال اینجاست که اگر واقعا این گونه بوذه است پس چرا حوله شما همان نرمی و حالت کرکی بودن و یا قدرت جذب بالای اولیه را دیگر ندارد؟! آن هم با وجود داشتن کیفیت عالی مواد اولیه و تولید کنده معبتر؟

به همین علت است که این موارد را در ادامه به شکل مفصل تر بررسی و شفاف سازی خواهیم کرد تا بتوانید بیشتر و مفید تر از حوله های خود استفاده کنید.

خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

موارد جامع که در شست و شو انواع حوله باید به آن دقت شود

شست و شو مرتب و کامل حوله ها:

 در حالی که شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه روند رو به رشد استفاده مجدد از حوله ها باعث ایجاد تغییر در میزان استفاده از آب و بالا رفتن مصرف سرانه آب در سراسر کشور می شود، اما همچنان لازم است حوله های حمام پس از سه بار استفاده یا بیشتر شسته شوند.

در مورد حوله های استخر نیز باید از پروتکل مشابهی پیروی کنید، زیرا بدن شما با آب استخر و هر ذره ای که در آن وجود دارد به صورت کامل و مستقیم در تماس است تماس است و به همین علت باید زود به زود شست و شو شود.

 حوله ها حتی پس از یک بار استفاده و حتی در صورت خشک شدن کامل، می توانند محل قرار گرفتن انواع و اقسام باکتری ها و میکروب ها باشند. بنابراین شستن مستمر بسیار مهم است.

توجه به میزان بار لباسشویی:

برای اطمینان از تمیز شدن حوله های خود سعی کنید حجم بیش از حد حوله ها را درون لباسشویی و یا خشک کن قرار ندهید و میزان بار این وسیله را در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که حوله ها از نظر چسبندگی صابون و رطوبت منحصر به فرد هستند و وقتی در حال شستشو هستند این خصوصیات از بین نمی روند بلکه شاید بیشتر تحریک شود. به همین علت باید فضای کافی برای مانور حوله ها درون درام ماشین لباسشویی وجود داشته باشد تا تمامی الیاف لباس ها به خوبی شسته شود.

شما می خواهید چرخه شستشوی شما تمام مواد باقیمانده مواد شوینده را کاملاً از بین ببرد و مواد به سرعت و کاملاً خشک شوند تا از ذخیره شدن در حوله های مرطوب جلوگیری شود، که این امر باعث رشد باکتری ها می شود. با کنترل اندازه بار خود می توانید این نیازها را به راحتی مدیریت کنید.

خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

سایر موارد

استفاده از شوینده های مناسب:

اطمینان حاصل کنید که نه تنها از شوینده مناسب ماشین و چرخه یا برنامه خاص حوله استفاده می کنید، بلکه از مقدار کمتر از توصیه برای اندازه بار خود نیز استفاده می کنید.

در واقع، شما می توانید در شست و شو حوله ها، از مواد شوینده کمتری نسبت به سایر لباس های شسته شده کثیف استفاده کنید.تنها کافیست میزان بار ماشین را کمی کمتر از حد نرمال آن در نظر بگیرید.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده می تواند به سرعت منجر به جمع شدن باقی مانده ان ها بر روی حوله های شما شود و باعث شود جاذبیت آب و تنفس بین بافتی حوله، کمتر شود.

استفاده درست از نرم کننده ها:

بر خلاف باور، استفاده بیش از حد از نرم کننده پارچه در واقع می تواند بقایای ایجاد کند که نرمی حوله های شما را کاهش دهد. این تجمع می تواند بوی حوله های را نیز به دام بیندازد و باعث شود بوی حوله ها کپک زده از حوله های شما برداشته نشود.

استفاده از نرم کننده پارچه کمتر از مقدار توصیه شده یا فقط استفاده از آن در طول دو تا سه دوره شستشو می تواند مفید باشد بیشتر از این حد اصلا توصیه نمی گردد.

متناوباً، اگر به جای نرم کننده پارچه خود، به همان مقدار سرکه سفید جایگزین کنید، می تواند باعث حفظ نشاط رنگ حوله ها و از بین بردن تجمع صابون و روغن نیز شوید و پاسخ بهتری دریافت کنید.

در نهایت می توان گفت شما می توانید با دریافت شرایط خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید از تولیدی هما، به شکل ویژه تری تمامی این نکات را از مشاوران فروش ما به صورت رایگان آموزش ببینید.

خرید عمده حوله استخری مخمل شده به قیمت تولید : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید