مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما

آنچه در این مقاله میخوانید.....

دلایل خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شماموارد استفاده از حوله حمامی هتلی شیکشرایط خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما
خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما : 09129172586

خرید مستقیم حوله حمامی هتلی و شوینده تاچا با لوگوی شما راه کاری نوین و جدید در معرفی شدن هرچه بهتر و بیشتر شما در عصر جدید و شغلتان است.

با این روند شما می توانید مارک شرکت خود را به صورتی مهری بر روی تمامی حوله های خود درج کنید. خواه این مارک یا لوگو، مربوط به یک هتل لوکس باشد خواه یک تفریح گاه ویژه. در هر صورت قرار دادن لوگو شخصی بر روی حوله های مورد نیاز در مکانی که کار می کنید، می تواند کمک شایانی به هرچه بهتر و بیشتر معرفی شدن شما باشد.

به همین علت با تولید حوله های که نشان هتل شما بر روی آن وجود دارد، می توانید به خوبی برند هتل خود را معرفی کنید. برای این کار به یک تولیدی فوق العاده جهت معرفی شدن هرچه بهتر و بیشتر ندارید که ما به شما کارخانه حوله هما را معرفی می کنیم.

 یکی از برترین تولیدی های روز کشور که در این زمینه تجربه ای فوق العاده دارد و می تواند به خوبی شما را در این امر یاری کند. پس اگر به دنبال معرفی شدن بهتر و بیشتر و شناخته شدن هستید و یا اگر می خواهید مهمانان هتل خود به اوج دقت و سلیقه شما پی ببرند، در تمامی بخش های هتل خود، لوگوی خود را به نمایش بگذارید. حتی بر روی حوله های !

حوله حمامی هتلی
خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

دلایل خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما

تنوع متناسب با روحیه خاص شما در هر زور و جایی، می تواند متفاوت و بی نظیر باشد. یک سری از افراد دوست دارند آنچه که خریداری می کنند بسیار متفاوت تر از سایر حوله های موجود در بازار باشد. اما سری بعدی نه در این مورد یا بی تفاوت هستند یا مدل های موجود در بازار را بیشتر می پسندند.

هنگامی که در مورد قرار دادن کلی حوله و شوینده روشن کننده دئودراگ مورد نظر خود در کمد حوله و ملافه خود تصمیم گرفتید، باید اندازه خاصی و محدوده معینی برای آن ها انتخاب کنید. همچنین باید مارک شرکت تولید کننده را نیز در نظر بگیرید.

از آنجا که اندازه انواع اکثر حوله ها متفاوت است، مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید در مورد آن ها بیشتر فکر کنید. به طور مثال، شما حوله کوتاه می خواهید یا حوله بلند؟ آیا یک حوله کوچک می خواهید یا یک حوله بزرگ؟ مارک و مدل حوله مورد نظر شما چقدر مهم است؟

اگر می خواهید حوله های خود را به صورت رولی خریداری و ساخت نمایید و ایده ملافه های حمام را دوست دارید اما نمی خواهید فضای زیادی را هدر دهید، می توانید از سایز های مورد نظر خود استفاده و حوله های مد نظر تان را برش دهید.

به علاوه می توانید در صورت تمایل یا خودتان لوگو شرکت خود را به صورت برچسب حوله ها اضافه کنید، یا می توانید از تولید کننده عمده بخواهید که لوگو را در متن پارچه حک نماید.

این که حوله های آماده را خریداری کنید و یا خود حوله ها را بدوزید، در هر دو گزینه تعادل خوبی بین استفاده راحت و حتی فضای ذخیره سازی بعدی با توجه به کمد ها و قفسه های خود ایجاد کرده اید.

حوله حمامی هتلی
خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

موارد استفاده از حوله حمامی هتلی شیک

شاید برای شما سوال باشد که چه زمانی و در کجا باید حوله های حمامی هتلی در خانه را استفاده کنید. پس با ما باشید تا با یک جمع بندی کوتاه، این موارد را ذکر کنیم.

از این نوع حوله های می توانید برای پذیرایی از میهمانان خاص خود در منزل استفاده کنید و کیفیت پذیرایی و مهمان داری خود را به نمایش بگذارید.

باید گفت که حوله های حمامی هتلی زمانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت که اعضای خانواده به وسیله ای برای خشک کردن بدن بعد از حمام نیاز دارند. این نوع از حوله ها جدا از شیک و لوکس بودن، کیفیت فوق العاده ای در جذب آب دارند.

این نوع از حوله ها طول عمر بالا تری دارند پس اگر می خواهید مدت زمان طولانی تری حوله های خود را داشته باشید و تعویض نکنید، انتخاب حوله های حمامی هتلی بسیار بصرفه است.

یا زمانی که می خواهید درون حوله خود چند دقیقه ای از رمان را بگذرانید و آسوده به منظره خاصی خیره شوید یا نوشیدنی میل کنید.

حتی می توانید در صورتی که دارای مو های بلند و زیادی هستید، از این نوع از حوله استفاده کنید. دلیل این توصیه نیز این است که جنس حوله های هتلی از الیاف طبیعی است و مانع از ریزش موهای شما و ایجاد الکتریسیته بر روی مو هایتان می شود.

همچنین، در صورتی که استفاده روزمره با سطح خشک کن متوسط دارید هم می توانید از این نوع حوله های استفاده کنید و از کیفیت ان ها لذت برید.

حوله حمامی هتلی
خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

شرایط خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما

بسیاری از اعضای خانواده، دوست دارند در حالی که کاملاً پوشیده شده اند، حوله ها را به دور خود بپیچند و در جمع یا اتاق حاضر شوند. یا دوست دارند بعد از حمام کردن بدون پوشیدن لباس و با حوله صبحانه خود را میل نمایند.

در این صورت است که باید هتل ها، امکانات لازم را برای رفاه مشتری های خود فراهم کنند. به همین منظور شما می دانید مهمانانی دارید که علاقه خاصی به حوله ها دارند و از ان ها استفاده فراوان می کنند.

پس بهتر است با درج یک لوگوی خاص و کوچک در برخی از قسمت های تمامی حوله های خود، معرفی برای هتل خود باشید. این امکان وجود دارد که مهمان شما حتی با حوله های موجود در هتل شما عکس بگیرید. عکسی که می تواند در فضای مجازی منتشر و به صورت کاملا ناخواسته تبدیل به یک تبلیغ فوق العاده برای هتل شما باشد.

به همین علت، تولیدی هما پیشنهاد می کند که اگر صاحب هتل های لوکس و خاص هستید، حتما با درج لوگوی خود بر روی حوله هایتان، امکان تبلیغ را به خود دهید. برای این کار تنها کافیست که سفارش خود را به تولیدی حوله هما بسپارید. باید گفت که تولیدی هما نیازهای شما را شنیده است و می خواهد در رفع آنها کمک کند.

به همین علت است که توصیه ما، خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما از تولیدی هما است. با این روند شما می توانید حوله های استاندارد و یا در اندازه مورد نظر خود برای هتل تان را سفارش دهید. آن هم با لوگو و مارک هتل خود.

حوله حمامی هتلی
خرید مستقیم حوله حمامی هتلی با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید