مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما

آنچه در این مقاله میخوانید.....

چه نوع حوله سفید هتلی مناسب است؟حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شماشرایط قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما
حوله تبلیغاتی تبریز

به حمام خود یک طراوت واقعی و به سبک هتل داری خود تنوعی بزرگ ببخشید. با تهیه بهترین نوع حوله ها که دارای مارک و لوگوی هتل شما است، برتری و کیفیت هتل داری خود را به نمایش بگذارید. برآورد قیمت حوله سفید هتلی و شوینده صورت درماسیف در شیراز با لوگوی شما از جمله وظیفه اصلی ما است.

 تنها کافیست این مقاله را مطالعه و از روند و شرایط این کار آگاهی یابید. سپس با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که، هتل ها نه تنها برای ایجاد فضای پایدار برای میهمانان خود به حوله های با کیفیت بالا احتیاج دارند، بلکه به این دلیل که حوله های با کیفیت بالا تر پس از دوش گرفتن، شستشو و استفاده از سفید کننده ها که به مرور زمان باعث خراب شدن الیاف می شوند، در شرایط خوبی باقی می مانند. این گونه از حوله ها است که بیشترین کاربرد را برای هتل ها خواهند داشت و می توان سالیان متمادی از آن ها استفاده کرد.

 اگر شکوه و طول عمر آن چیزی است که بدنبال آن هستید (و چه کسی نیست؟)، حوله های هتلی تولیدی هما  را که با قیمت عمده در دسترس است، بررسی کنید. دریافت قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما نیز امکان پذیر است. در هر کجای ایران که هستید با ما تماس بگیرید و آنچه که می خواهید را به ما بسپارید.

با این روش می توانید علاوه بر داشتن حوله های هتلی مرغوب، یک تبلیغ مکرر و پی در پی برای هتل خود داشته باشید. با این کار هر زمان که مهمانان هتل های شما را می بینند، نام هتل دوباره برایشان تکرار می شود.

قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : 09129172586
قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

چه نوع حوله سفید هتلی مناسب است؟

تعدادی از عوامل، از جمله مواد و شوینده همه کاره بودیت، روند ساخت، تعداد حلقه ها و غیره، میزان جذب حوله را تعیین کنید. در حالی که قدرت جذب در بحث کیفیت بسیار مهم است، اما تنها معیار مهم نیست.
اگر بیشتر به فکر زمان خشک شدن هستید، ممکن است بخواهید به دنبال حوله های باشید که ضخیم ترین حوله های قفسه نباشند. یک حوله خوب بیشتر با جذب رطوبت عمل می کند. وجود حلقه های کم فیبر نقش خود را برای دور ریختن آب از بدن انجام می دهند که عامل اصلی خشک شدن سریع شما است.

گرچه قدرت جذب مهم است، اما از نظر تصمیم گیری برای خرید نباید نتیجه نهایی باشد. بررسی تعداد حلقه ها در اینچ مربع روش خوبی برای تعیین این است که آیا حوله انتظارات عملکرد را برآورده می کند یا خیر.

علاوه بر این موارد، بهتر است حوله های هتلی حتما سفید رنگ باشند تا هم در شستشو های فراوان آسیب نبینند هم اوج پاکیزه گی را بهتر نمایش دهند.

قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : 09129172586
قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما

در مورد حوله های سفید بحث شد. اما حوله های سفیدی که دارای لوگو و مارک هتل هستند، نوع دیگری از حوله ها هستند که در چند سال اخیر طرف داران فراوانی یافته اند. این نوع از حوله ها، در اندازه های متفاوت تولید می شوند. تمامی حوله ها نیز با توجه به سفارش شما، دارای لوگو خاص شما هستند.

رنگ سفید حوله، این امکان را ایجاد می کند که هر گونه لکه ای بر روی آن مشخص باشد و مهمانان اوج تمیزی آن را به خوبی درک کنند. همین سفید بودن نیز سبب می شود تا لوگو شما برجسته تر باشد. در صورتی هم که تمایل داشته باشید لوگو به صورت گلدوزی باشد، می توانید رنگ نخ را متضاد یا طلایی رنگ در نظر بگیرید. با این روش مشاهده آن آسان تر خواهد بود.

اما نکته جالب اینجاست که اکثر مردم تصور می کنند که این نوع از حوله ها تنها برای هتل ها است و مکان های دیگر نیازی نیست از این نوع از حوله ها استفاده کنند. در اینجاست که باید بگوییم سخت در اشتباه هستید!

در هر شغلی که باشید می توانید از حوله های دارای لوگو استفاده کنید. اما نکته اینجاست که این روش برای تبلیغ هتل ها به صرفه تر است و بهتر جواب می دهد. با این کار هتل داران علاوه بر تهیه حوله های مورد نیاز خود، یک نوع تبلیغ نیز انجام می دهند. ما می توانیم با تعیین قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما را در سفارش این نوع از حوله ها یاری کنیم.

قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : 09129172586
قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

شرایط قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما

تولید این نوع از حوله ها برای شرکت های تولید حوله کار چندانی نخواهد داشت. تنها کافیست که لوگو مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید و مشخص کنید چه نوع حوله ای می خواهید. تعیین رنگ حوله، سایز و جنس الیاف آن در وهله اول می تواند گام نخست برای ثبت سفارش شما باشد.

پس از این مرحله و ارسال لوگو، باید مشخص شود که دوست دارید لوگو به روشی روی پارچه حوله حکاکی شود. این روش ها می تواند شامل گلدوزی، برجسته سازی و یا فرورفتگی باشد. در هر صورت ما به سلیقه شما عمل خواهیم کرد تا نتیجه نهایی همانی باشد که می خواهید. اما برای راهنمای بیشتر شما و تایید انتخاب، طراحان ما شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. شما همچنین می توانید از دو مدل برای دو سری از حوله ها استفاده کنید.

حتی می توانید لوگو را در کل سطح حوله به نمایش بگذارید. روش دیگری که وجود دارد، دو رنگ کردن است. می توان بخش لوگو که حکاکی می شود را با رنگ دیگری مشخص کنید. تمامی این موارد به سلیقه مشتری است.

به همین دلیل در انتهای کار، قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما مشخص می شود. جهت هماهنگی های لازم با طراحان و واحد فروش ما، می توانید از شماره های موجود در سایت کمک بگیرید. ما با هر شرایطی در طراحی و هر رنگی که بخواهید، بهترین نوع حوله را در کم ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. پس قدم اول، تماس با ما و کسب سایر اطلاعات است. ما در انتظار تماس های شما عزیزان خواهیم بود.

قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : 09129172586
قیمت حوله سفید هتلی در شیراز با لوگوی شما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید