مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

قیمت روز حوله استخری مرغوب در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید اینترنتی حوله استخری مدل جدیدفروش حوله استخری مرغوب با مناسب ترین قیمتویژگی های مهم حوله های استخریمرکز خرید حوله استخری زنانه ارزان قیمتبهترین حوله پالتویی استخری به صورت عمده و تکیقیمت انواع مدل حوله استخری در بازار

همانطور که مستهضرید حوله و شوینده صورت درماسیف یکی از ضروری ترین وسایل حمام است که از آن به منظور خشک نمودن بدن پس از استحمام یا آبتنی استفاده می نمایند، حوله ها تنوع رنگ، جنس و مدل فراوانی دارند، از مهمترین نکات حائز اهمیت در خصوص انواع حوله ها یکی زیبایی لطافت و دیگری قدرت جذب آب فراوان آنها می باشد، حوله استخری یکی از انواع حوله های مورد استفاده پس از آبتنی است که در خرید آن علاوه بر قیمت باید به سایز، جنس و اندازه آن نیز توجه نمود، جهت اطلاع از قیمت روز حوله استخری مرغوب در بازارهای داخلی بهتر است از طریق سایت های آنلاین در این خصوص اقدام بفرمایید.

قیمت روز حوله استخری مرغوب در بازار

خرید اینترنتی حوله استخری مدل جدید

خرید اینترنتی حوله استخری مدل جدیدخرید اینترنتی حوله استخری و شوینده همه کاره بودیت در مدل های جدید از فروشگاه های آنلاین معتبر یکی از روش های خرید مطمئن و مقرون به صرفه می باشد که امروزه این روش از آسان ترین و پرطرفداران ترین روش ها محسوب می شود.

در رابطه با مدل حوله استخری جهت کارایی بهتر توجه به اندازه حوله و رنگ بندی و همچنین جنس آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

همانطور که پیشتر گفته شد حوله ها کاربردهای بسیار متنوعی داشته و در سایزها و اندازه های مختلف تولید می شوند، در خصوص معرفی انواع حوله ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع تن پوش ها
  • حوله سونایی و دکلته
  • حوله استخری
  • حوله زیرپایی
  • حوله حمام
  • حوله پالتویی
  • حواه دستی و آشپزخانه

و برخی دیگر

از انواع حوله های استخری می توان در ورزش های آبی و استخر و جکوزی و سونا استفاده نمود.

بهترین حوله حمام از الیاف پنبه ارگانیک و یا ابریشم ساخته شده است، این الیاف علاوه بر نرمی و لطافت بی نظیر از بروز آلرژی و حساسیت پوستی جلوگیری کرده و از استانداردترین حوله های تولید داخل و وارداتی محسوب می شوند.

این گونه حوله بیشتر برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند مانند کودکان و برخی بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهمترین ویژگی این حوله ها می توان به لطافت و نرمی فوق العاده، قدرت جذب بالای رطوبت، طول عمر بیشتر و سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد.

فروش حوله استخری مرغوب با مناسب ترین قیمت

فروش حوله استخری مرغوب با مناسب ترین قیمتبا توجه به تنوع برند و مارک انواع حوله استخری در بازار جهت تهیه مرغوب ترین نوع این محصولات با مناسب ترین قیمت ها می توانید از طریق مراکز اصلی تولید کننده و یا نمایندگی ها و فروشندگان مورد تایید آنها در این خصوص اقدام بفرمایید.

برترین و معروف ترین برندهای حوله ایرانی و وارداتی را می توانید به قیمت های استثنایی و کیفیت عالی از شرکت های پخش حوله استخری و یا حراجی های آنلاین سفارش دهید.

جهت اطلاع از معروف ترین برندهای ایرانی این محصول و دریافت مشخصات و خصوصیات هر کدام از آنها می توانید به پایگاه های آنلاین مراجعه بفرمایید.

حوله استخری صورتی از ویژگی های منحصربه فردی نظیر رنگ آمیزی زیبا و جذاب، قدرت جذب رطوبت بالا، عدم ایجاد پرز، قابلیت شستشو، خاصیت ضد آلرژی و آنتی باکتریالی برخوردار می باشد.

برخی شرکت ها، موسسات و باشگاه های ورزشی و غیره به منظور ایجاد فضای تبلیغاتی و دیده شدن اقلام و کالاهای خود اقدام به چاپ آرم برندهای تجاری خود بر روی حوله می کنند، که نه تنها از لحاظ بصری جلوه ای جذاب به حوله ها می دهد در معرفی بهتر شرکت ها و اثرگذاری بالاتر تبلیغات تاثیر بسزایی دارد.

جهت مشاهده و سفارش انواع حوله تبلیغاتی می توانید به صورت مستقیم از شرکت های تولیدی اصلی و یا سایت های مجاز آنلاین عرضه این محصولات اقدام بفرمایید.

ویژگی های مهم حوله های استخری

ویژگی های مهم حوله های استخریاز مهمترین ویژگی های حوله های استخری مرغوب و با کیفیت می توان به قدرت جذب آب بالا و لطافت و نرمی و همچنین عدم پرزدهی آن اشاره نمود.

نگهداری حوله در افزایش طول عمر و کارایی بهتر آن تاثیر بسزایی دارد، از این رو از مهمترین نکاتی که در حفظ و ماندگاری حوله های استخری و سایر انواع دیگر تاثیرگذار فراوانی دارد مواردی به شرح زیر هستند:

  • حوله ها به دلیل داشتن پرز و جذب رطوبت بالا مکان بسیار مناسبی جهت رشد باکتری ها و قارچ ها می باشند، بنابراین جهت خشک نمودن سریع و دفع آلودگی های حوله بهتر است پس از استحمام آن را در مجاورت آفتاب و یا گرمای شوفاژ قرار دهید.
  • بهتر است به جهت حفظ مسائل بهداشتی و جلوگیری از خارش و حساسیت پوستی بعد از ۳ الی ۴ بار استحمام اقدام به شستن حوله خود نمایید، که بهتر است جهت این امر از مایع شستشو با قدرت پاک کنندگی ملایم استفاده نمایید.

مرکز خرید حوله استخری زنانه ارزان قیمت

مرکز خرید حوله استخری زنانه ارزان قیمتجهت تهیه حوله های استخری زنانه با ارزان تریت قیمت ممکن و بالاترین کیفیت می توانید به سایت های فروشگاهی و یا عمده فروشی های آنلاین به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

همانطور که مستهضرید حوله های استخری دارای انواع متفاوتی می باشند که در ادامه مطلب به انواع این حوله ها اشاره خواهیم داشت.

با توجه به تنوع مدل و برند انواع حوله ایرانی و خارجی و به جهت رفاه حال مصرف کنندگان شرکت های پخش عمده و نمایندگی های عرضه بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که حوله ارزان قیمت را با کیفیت تضمین شده به دست مشتریان می رسانند.

جهت خرید و سفارش ست حوله تن پوش در مدل های شیک و زیبا با رنگ بندی بی نظیر و جذاب می توانید از طریق تولید کنندگان واقعی و یا نمایندگی های مجاز فروش آن به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام بفرمایید.

حوله های تن پوش دارای انواع مختلف زیر نی باشند:

  •  حوله پالتویی
  • حوله استخری زنانه
  • حوله استخری مردانه
  • حوله استخری بچگانه

در خرید حوله استخری زنانه توجه به سایز، استفاده راحت و آسان، میزان پیچ و تاب، برند و مارک شرکت سازنده، جنس و کیفیت حوله و همچنین به خصوصیاتی از قبیل ماندگاری، عدم پرزدهی و قدرت جذب رطوبت آن دقت بفرمایید.

بهترین حوله پالتویی استخری به صورت عمده و تکی

بهترین حوله پالتویی استخری به صورت عمده و تکیبهترین و مرغوب ترین حوله های پالتویی استخری را می توانید از بازارهای عمده فروشی و یا حراجی های آنلاین به قیمت استثنایی به صورت عمده و یا حتی تکی خریداری نمایید.

جنس حوله های استخری در میزان کیفیت و مرغوب حوله تاثیر بسزایی دارد، در رابطه با انواع الیاف به کار رفته در تهیه حوله استخری می توان به انواع زیر اشاره نمود:

  • الیاف پنبه ای
  • الیاف سیلیکونی
  • الیاف مصنوعی
  • الیاف بامبو
  • ابریشم
  • پشم طبیعی و پشم مصنوعی

که از میان موارد ذکر شده جنس الیاف پنبه ای و ابریشمی از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار بوده و نسبت به بقیه از طرفداران بیشمارتری برخوردار می باشد.

الیاف پنبه ای قدرت جذب آب بالایی داشته و از لطافت و نرمی بی نظیری برخوردار است.

قیمت انواع مدل حوله استخری در بازار

قیمت انواع مدل حوله استخری در بازارجهت اطلاع از قیمت انواع مدل حوله استخری در بازارهای داخلی می توانید به سایت های تولید کننده اصلی این محصولات به پایگاه های آنلاین مراجعه بفرمایید.

از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت حوله تن پوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند و اعتبار شرکت سازنده محصول
  • جنس الیاف حوله و مدل آن
  • رنگ بندی و طراحی آن
  • نوع دوخت و سایز آن
  • وارداتی بودن و یا تولید داخلی بودن محصول
  • روش خرید میزان عرضه و تقاضای محصول
  • کیفیت مواد اولیه

و سایر موارد دیگر

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید