مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

قیمت عمده حوله استخری در مشهد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله های استخری چه نوع حوله ای هستند؟ویژگی های حوله ای استخری قیمت عمده حوله استخری در مشهد چقدر است؟
قیمت عمده حوله استخری در مشهد : 09129172586

تعطیلات تابستانی، بدون سفر به هتل یا استخر شنای تفریحی کامل نیست. در صورت مراجعه به این مکان ها هم، بسیاری از آن ها دارای بخش ها و استخر های سرگرم کننده یا سازه های فوق العاده ای هستند که ایجاد احساس تابستانی آفتابی می کند. پس اگر دارای این مکان ها یا هتل ها هستید، باید به فکر فراهم کردن آسایش و راحتی بیشتر مسافران خود باشید.

با قرار دادن خدمات هتلی ارزنده مانند حوله های کاربردی و لوکس در هتل ها، در جذب هرچه بهتر و بیشتر مشتریان خود تلاش کنید. به همین خاطر ابتدا باید قیمت عمده حوله استخری و شوینده صورت درماسیف در مشهد را بیابید و سپس با خرید این نوع از حوله ها، امکانات رفاهی هتل خود را بی نظیر سازید.

با داشتن قیمت عمده حوله استخری در مشهد می توانید به خوبی تفاوت تولیدی حوله هما با سایر تولیدی ها را دریابید. با در نظر گرفتن آن که این نوع از حوله ها باید دارای کیفیت بالایی باشند، باز هم نکته قابل توجه این است که تولیدی هما قیمتی ارائه خواهد داد که خریدار را راضی نگه دارد.

قصد ما خرید تولیدات خود به هر قیمتی نیست بلکه ما مفتخر هستیم خدمتگزاری برای مردن عزیزمان باشم و بتوانیم زمینه رفاه تمامی اقشار جامعه را به خوبی مهیا سازیم. به همین خاطر سعی داریم تا جایی که امکان دارد نظر و شرایط مشتریان خود را درک کنیم و با توجه به خواست آن ها عمل کنیم. یک تماس تلفنی گفته های ما را برای شما شفاف تر می سازد.

قیمت عمده حوله استخری در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله استخری در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

حوله های استخری چه نوع حوله ای هستند؟

برخلاف حوله های معمولی، حوله های استخر دارای طول بیشتری هستند و احساسی نرم و سبک به فرد القا می کنند. این حوله ها شبیه حوله های سنا و جکوزی هستند.

از آنجا که حوله های استخر و شوینده همه کاره بودیت بیشتر برای جذب آب مورد استفاده قرار می گیرند، قدرت و توان جذب رطوبت بیشتری دارند. این نوع از حوله ها به طور معمول برای خشک شدن سریع در معرض آفتاب طراحی شده اند.

حوله های استخری، حوله های هستند با اندازه بزرگ که برای استفاده در استخر یا دریاچه طراحی شده اند. این نوع از حوله ها معمولا ضخیم، بسیار جاذب، در حین لمس کردن بسیار ملایم و به اندازه کافی بزرگ هستند که به کاربر اجازه می دهد در صورت لزوم کاملا خود را در حوله بپیچاند.

این نوع از حوله ها همراه با امکان خشک شدن پس از غوطه ور شدن در استخر، به گونه ای طراحی کرده اند که می توانید آن ها را بر روی یک تخته سه پایه قرار دهید و برای لذت بردن از آفتاب ایده آل خود را آماده کنید.

الیافی که برای حوله استخری در نظر گرفته شده است، بسیار شبیه به نوع پارچه ای است که در سرویس بهداشتی استفاده می شود. پون این نوع از پارچه ها قدرت جذب آب و رطوبت بالایی دارند.

پارچه خشتی یک گزینه معمولی برای ساخت حوله های استخری است، که اغلب به شدت به الیاف طبیعی مانند پنبه متکی است. به منظور افزایش کیفیت جاذب این حوله ها، ممکن است مقدار کمی الیاف مصنوعی به ترکیب مواد حوله اضافه شود.

بسته به تعداد نخ به کار رفته در چیدن حوله های استخری، حوله ممکن است تا حدی نازک یا بسیار ضخیم و لوکس باشد. نوع ضخیم و لوکس آن را برای هتل ها و مراکز ویژه در نظر می گیرند.

قیمت عمده حوله استخری در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله استخری در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

ویژگی های حوله ای استخری

این نوع از حوله ها، چون در کنار و لبه استخر و حتی در هتل های شیک ساحلی، در کنار دریا پهن می شود، بیشتر کثیف می شوند و اکثرا در بین الیاف آن ها شن و ماسه وجود دارد.

پس بهتر است ابتدا آن ها را چند بار تکان داد بعد در درون ماشین لباسشویی قرار داد. یا می توانید ان ها را در آب خیس کرده و سپس فشار دهید تا آب اضافی آن ها گرفته شود. سپس برای شست و شو در ماشین لباسشویی قرار دهید.

این نوع حوله ها اگر در قسمت استخر استفاده شوند، دارای کثیفی و آلودگی بیشتری خواهند بود. چون پوست بدن در آب کاملا نرم می شود و سپس با خشک شدن آن توسط حوله، بافت های مرده پوست کنده می شود و بر روی حوله جا می ماند.

این جریان برای تمام حوله ها وجود دارد به همین علت گفته می شود حوله ها وسیله های شخصی هستند و در شست و شوی آن ها باید بسیار دقت شود.

حوله های استخری دارای ویژگی ها و قابلیت ها خاص خود هستند. در کل دارای اندازه حدوداً ۳۰ در ۶۰ یا ۷۶ در ۱۵۲ سانتی متر می باشند و به همین علت از جمله حوله های متوسط تا بزرگ به شمار می آیند.

حوله های استخری را می توان یکی از بزرگترین حوله های موجود در نظر گرفت. طول این نوع حوله ها حداقل به اندازه قد متوسط ​​مرد و معمولاً به اندازه ای گسترده است که به راحتی شانه های هر بزرگسالی را می گیرد. این باعث می شود حوله استخر از حوله های حمام استاندارد، از جمله ملحفه حمام، بزرگ تر هم باشد.

قیمت عمده حوله استخری در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله استخری در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

قیمت عمده حوله استخری در مشهد چقدر است؟

اکنون که با برخی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده حوله های استخری آشنا شدید و توانستید بیشتر از قبل این نوع از حوله ها و قابلیت های آن را بشناسید، پس نوبت به تصمیم گیری برای خرید این نوع از حوله ها است.

با دریافت قیمت عمده حوله استخری در مشهد و ضمانت نامه از طرف تولیدی هما، می توانید با خیال راحت هر تعداد حوله که  نیاز دارید را در کمترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید. مفتخر هستیم که بگوییم تولیدی هما یکی از برترین و معتبر ترین تولیدی ها در حمایت از  مصرف کننده گان است.

با توجه به شرایط بازار و روند های افزایش هر روزه قیمت ها، توصیه می شود در صورت نیاز به خرید حوله های استخری در مشهد و یا سایر شهرستان ها، سریعا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

آنچه تولیدی حوله هما به شما ارائه می دهد یک قیمت عمده حوله استخری در مشهد است که شما به دنبال آن بوده اید. ما به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته منتظر تماس های شما عزیزان برای مشاوره رایگان و بررسی شرایط خرید شما هستیم. با ما بهترین ها را داشته باشید و بهترین خرید ها را انجام دهید.

قیمت عمده حوله استخری در مشهد : 09129172586
قیمت عمده حوله استخری در مشهد : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید