مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله دستی چگونه حوله ای است؟ویژگی های یک حوله دستی خوب چیست؟      چگونه بهترین قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت فروش را بیابیم؟
قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت

قیمت عمده حوله دستی هتلی و شوینده صورت درماسیف در کرج با ضمانت اصل بودن جنس و الیاف آن را، از ما بخواهید. در کمترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه های دیگر، می توانید هر تعداد حوله دستی هتلی که می خواهید را تهیه کنید.

این یک امتیاز بزرگ و عالی برای کسب و کار های موجود در این حیطه است. همیشه خرید کردن های عمده، توانسته است از نقطه نظر اقتصادی، رضایت مندی مشتری را به دنبال داشته باشد.

با یک تماس تلفنی ساده با پرسنل واحد فروش ما، می توانید علاوه بر آن که قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت را به دست می آورید، از سایر مزایای فوق العاده این فروشگاه نیز آگاهی یابید.

اما قبل از این کار بهتر است یک سری اطلاعات در مورد آنچه می خواهید خریداری کنید، داشته باشید. این اطلاعات باید هم در مورد کالای باشد که در نظر دارید تهیه کنید. هم در مورد شرکتی باشد که می خواهید سفارش شما را انجام دهد.

در این صورت می توانید آگاهی خود را بالا تر برده و فروشگاه مورد نظر خود را یک بار برای همیشه انتخاب کنید. ما برای کسب اطلاع شما از بهترین قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت خواند این متن را پیشنهاد می دهید.

قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت
قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت . شماره تماس ما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

حوله دستی چگونه حوله ای است؟

خشک کردن پوست از آب و رفع رطوبت، یکی از مواردی است که در هر فصلی باید به آن توجه کرد. چه در زمستان که امکان دارد پوست شما ترک بردارد، چه در تابستان که ممکن است عوارض پوستی و خشکی پوست را به دنبال داشته باشد. پس همیشه سعی کنید دستان خود را بعد از خیس شدن، خشک نمایید.

یکی از لوازم شخصی که هر فرد روزانه با آن سر و کار دارد، حوله دستی و شوینده همه کاره بودیت است. این حوله، به طور قابل توجهی کوچک تر از حوله حمام (برای خشک کردن بدن هنگام مرطوب بودن) است.

حوله دستی در اندازه ۱۲ در ۲۴ و یا ۳۰ در ۶۱ سانتی متر وجود دارد. اندازه آن بستگی به سلیقه فرد و نوع استفاده کردن او از حوله دارد.

همان طور که از نام آن مشخص است، این نوع از حوله برای خشک کردن دست ها پس از شستن آنها استفاده می شود. به کار گیری طرح ها و رنگ های مختلف، جذابیت این نوع از حوله ها را بیشتر کرده است.

در اکثر ست های حوله ای، حوله دستی نیز وجود دارد. این نوع از حوله ها می توانند دارای طرح های برجسته، گلدوزی شده و طراحی های بسیار شیک و منحصر به فردی باشند.

در کل می توان از این مدل از حوله ها به علت سایز آن در قسمت های مختلفی استفاده کرد. مثلا در آشپزخانه یا درون ماشین و یا هر جایی که نیاز باشد دستان خود را خشک کنید.

قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت
قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت . شماره تماس ما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

ویژگی های یک حوله دستی خوب چیست؟     

بهترین نوع الیافی که می توانید برای حوله های دستی از آن استفاده کنید، طبیعی ترین، نرم ترین و جاذب ترین الیاف است. دلیل انتخاب نرم ترین نوع حوله ها، عدم آسیب به پوست لطیف دستان شما ست.

هرچه زبری یک حوله بیشتر باشد، امکان کنده شدن لایه های پوستی بسیار نازک دست که در نتیجه خیس شدن حساس گردیده اند، بیشتر می شود. به همین دلیل توصیه می شود، در زمان خشک کردن دست، حتما از حوله های نرم استفاده شود.

همچنین بعضی از الیاف مورد استفاده برای تولید حوله های دستی، نرمی فوق العاده ای دارند اما قابلیت جذب آن ها بسیار پایین است. به همین دلیل این نوع از الیاف نیز مناسب تولید حوله دستی نیستند.

این گونه از الیاف همان نتیجه آسیب پوستی را بروز خواهند داد. به این شکل که، در نتیجه عدم جذب رطوبت، شخص ناچار است چندین بار حوله را بر روی پوست بکشد. هرچه قدر هم این حوله نرم باشد، اصطکاک ناشی از برخورد پارچه با دست می تواند عواقب بدی به دنبال داشته باشد.

به همین علت است که کارشناسان پوست و مو، همیشه توصیه می کنند به ریز ترین جزئیات در خرید حوله ها دقت نمایید. این الیاف، الیافی هستند که به صورت مستقیم با پوست بدن سر و کار دارند.

همچنین از جنس الیاف حوله طبیعی نباشد، عارضه های بسیار زیادی برای پوست به همراه خواهد داشت. یکی از اصلی ترین ان ها، ایجاد لکه های پوستی، خارش دست، التهاب و در نهایت سوزش پوست است. در اکثر موارد، سازندگان این نوع از الیاف، به علت به صرفه تر شدن فروش خود، از الیاف مصنوعی استفاده می کنند.

در نهایت توصیه ما نیز، خرید حوله های دستی است که تمامی این ویژگی ها را داشته باشد. آن هم از مراکزی که معتبر و دارای نشان وزارت بهداشت باشند تا از جهت کیفیت کالای که خریداری می کنید، خیالی آسوده داشته باشد.

قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت
قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت . شماره تماس ما : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

چگونه بهترین قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت فروش را بیابیم؟

داشتن بهترین ها، کار چندان سختی نیست. باور کنید. تنها با کمی تحقیق و جست و جو، می توانید بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت روز بازار تهیه کنید. خرید های استثنایی که تجربه آن ها سبب می گردد برای دفعات بعدی، انگیزه بهتر و آرامش بیشتری داشته باشید.

این گونه از خرید کردن ها است که ریسک شغلی شما را بسیار کاهش می دهد  و می تواند زمینه ساز پیشرفت های آتی شما در سایر مراحل تجاری باشد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل نمایید. کلیه خرید های شما از ما به صورت مستقیم از شرکت های تولید کننده خواهد بود.

همین امر موجب گردیده تا بهای تمام شده حوله های دستی، بسیار کمتر از سایر فروشگاه ها باشد. همچنین خرید عمده شما عزیزان نیز به علت بالا بودن تعداد، دارای تخفیف ویژه خرید می گردد.

به همین جهت پیشنهاد ما به شما برای دریافت بهترین قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت، فروشگاه های عرضه مستقیم این کالا است. در صورت نیاز به مشاوره نیز می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت
قیمت عمده حوله دستی هتلی در کرج با ضمانت : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید