مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

چرا حوله استخری مخمل بخریم؟

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های حوله استخریتفاوت حوله استخری مخمل با سایر حوله هاواقعاً چرا حوله استخری مخمل بخریم؟
چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ 09129172586

یکی از سوالاتی که شاید از خود پرسیده باشید این است که چرا حوله استخری مخمل و شوینده پوست چرب هیدرودرم بخریم؟ ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم که هرچه سریع تر و بهتر به پاسخ سوال خود برسید و بدانید که انتخاب شما چرا مثل همیشه یکی از بهترین و ارزنده ترین انتخاب ها است.

پیش از آنکه به جواب این مبحث بپردازیم، باید یک سر سوالات دیگر را نیز از خود بپرسید. بهترین تولید کننده این نوع حوله ها در ایران، چه شرکتی است؟ این حوله ها چه کیفیتی دارند که با وجود جدید بودن، توانسته اند بازار فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهند؟ و یا این که اصلا این حوله ها چه وجه تفاوتی با سایر حوله ها دارند؟

ما تنها می توانیم بگوییم، پاسخ تمامی سوالات شما تنها در تولیدی هما نهفته است. تولیدی برتر در زمینه ساخت انواع و اقسام حوله های موجود در بازار و حتی حوله های سفارشی مشتریان عزیز. این تولیدی قادر به ساخت هر گونه حوله ای، به صورت عمده و ارسال مستقیم آن از کارخانه به شهر خریدار است. در واقع یکی از برترین خرید های عمده حوله خود را می توانید با تولیدی حوله هما تجربه کنید.

با این وصف، پس باید بسیار بیشتر از آنچه فکر می کردید اطلاعات پس با ما باشید تا کمی بیشتر در مورد حوله های مخملی بخصوص نوع استخری آن بدانیم. در ادامه سعی می شود شما عزیزان را در این زمینه ها بهتر و بیشتر راهنمایی کنیم.

چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ 09129172586
چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

ویژگی های حوله استخری

حوله های اسخری و شوینده پوست چرب ویتالیر که با نام حوله های ساحلی نیز معروف اند، از سری حوله های ویژه مخصوص این مکان ها (استخر و ساحل) هستند. این حوله ها اکثرا به شکل مستطیل ساخته می شوند. سایز استاندارد و جانی ان ها نیز ۳۰ در ۶۰ یا ۷۶ در ۱۵۲ سانتی متر خواهد بود.

این سایر کمی بزرگ تر از حوله های حمامی در نظر گرفته می شود چون اکثر افراد یا آن را بر روی صندلی های ساحلی خود پهن می کنند، یا به دور خود می پیچند و یا به صورت زیر انداز استفاده می کنند. در نتیجه نیاز است تا اندازه آن ها به گونه ای در نظر گرفته شده باشد تا فرد بتواند به راحتی بر روی آن قرار گیرد و یا بدن خود را بپوشاند.

توجه داشته باشید که این اندازه با توجه به کارایی و نحوه استفاده ان طراحی شده است. علاوه براین، حوله های استخری در شکل و رنگ های بی نظیری تولید می شوند که شور و هیجان بی نظیری به فرد القا می کنند. به کار گیری رنگ های بی شمار و طرح های ساده تا شگفت انگیز، از دیگر ویژگی های ظاهری حوله های استخری است.

شما می توانید این نوع از حوله را به راحتی در ساک یا کیف خود حمل کنید و آن را در مکان مورد نظر خود پهن نمایید و از منظره و هوای شرجی، اوج لذت را ببرید. توجه داشته باشید که حوله های استخری می توانند نوع ها بی نظیر و برای رده های سنی متفاوت هم تولید شوند.

چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ 09129172586
چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

تفاوت حوله استخری مخمل با سایر حوله ها

یکی از تفاوت ها در بین حوله های استخری با سایر حوله های موجود، سبکی و ضخامت کم این حوله ها است. شاید اگر حوله های دیگر این دو ویژگی را داشته باشند، کمی از خرید آن منصرف شوید اما باید گفت که این دو ویژگی برای مرغوب بودن یک حوله استخری، یک اصل است.

حوله های استخری اگر سبک نباشد حمل آن ها آسان نیست. علاوه براین اگر ضخامت مورد نظر را نیز نداشته باشند هم سریع خشک نمی شوند. توجه داشته باشید که سریع خشک شدن حوله های استخری یکی از مزایای فوق العاده آن ها است که کمک می کند تا کاربر بتواند خود را سریع تر در دوره های متمادی و پشت سر هم، خشک کند.

پس این دو قابلیت می تواند به یک امتیاز مثبت برای حوله های استخری تبدیل شود. تنها مشکلی هم که این نوع از حوله ها می توانند داشته باشند این است که تنها دلیل نرمی آن ها جنس مرغو ب الیاف است و به دلیل ضخامت کمتر ان ها، نرمی کمتری دارند. اما باید بگوییم ما خبر خوبی برای شما داریم!

تولیدی هما شروع به ساخت حوله های استخری کرده است که بسیار نرم تر از سایر حوله های قبلی است. این نوع از حوله که حوله های استخری مخملی نامیده می شود، در لمس با دست دارای بسیار حس خوشایند به فرد می دهند. نرمی ویژه ای که حوله های استخری را در بر می گیرد، می تواند در حین استفاده از ان نیز لذتی باور نکردنی به فرد بخشد.

این حوله های استخری مخملی هستند که با ورود به بازار تحولی دوباره در تولید برتر حوله ها به وجود آورده اند. تولیدی هما که در راستا تولید این قبیل حوله ها عمل کرده، مثل همیشه از اولین تولید کنندگان این نوع حوله جدید است.

چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ 09129172586
چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

واقعاً چرا حوله استخری مخمل بخریم؟

تصور می شود که تا الان به پاسخ سوال چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ رسیده باشید. با مشخص شدن این سوال و مطالعه این متن، پاسخ تمامی سوالات بالا نیز داده شده است. اما اگر باز هم در هر زمینه ای نه تنها تولید و ساخت حوله های استخری سوالی داشتید باشید، ما در خدمت شما هستیم.

آسان کردن روش های دسترسی به ما و ارتباط سریع و راحت شما با ما، کمک می کند تا هیچ گونه محدودیتی به جهت یافتن سوالات خود نداشته باشید. به هر شکل و روشی که دوست دارید و احساس می کنید راحت تر هستید، با ما در ارتباط باشید.

چهار چوب کاری تولیدی هما، هیچ گونه محدودیتی برای پاسخ دهی به سوالات شما عزیزان و مشاوره رایگان ندارد. پس نیازی نیست تنها با هدف خرید حوله با ما در تماس باشید. ما تنها منتظر تماس های خرید و ثبت سفارش شما عزیزان نیستیم. شاید یکی از دلایل محبوبیت و اعتبار تولیدی هما، نیز همین باشد.

ما در کنار شما هستیم تا بتوانید قبل از خرید کردن، به جواب تمامی سوالات خود مانند چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ برسید و در صورتی که تمایل داشتید سفارشات خود را به ما بسپارید. هدف نهایی ما کسب رضایت بهتر و بیشتر شما عزیزان است تا جامعه ای شاد تر و سرزنده تر داشته باشیم. خواهشمند است ما را در این راستا بهتر و بیشتر از قبل راهنمایی کنید و در کنار ما باشید.

چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ 09129172586
چرا حوله استخری مخمل بخریم؟ ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید