مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

خرید عمده حوله استخری در اصفهان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله استخری چگونه حوله ای است؟چند نکته مهم در خرید حوله های استخری یا ساحلیراه کار خرید عمده حوله استخری در اصفهان
خرید عمده حوله استخری در اصفهان : 09129172586

برای داشتن خرید عمده حوله استخری و شوینده روشن کننده درمالیفت در اصفهان به بهترین تولید کننده حوله در ایران مراجعه کنید. تولید کننده ای که حوله های تولیدی خود را ضمانت می کند و با ارزان ترین قیمت های پیشنهادی، شما را سورپرایز می کند.

همیشه سعی کنید با برآورد تعداد مورد نیاز از آنچه که می خواهید، ویژگی های بازار اقتصادی و شرایط فروش حتی فصل سال، یک خرید هوشمندانه را برنامه ریزی کنید. خریدی که در نهایت برای شما بازدهی عالی داشته باشد نه متوسط و یا حتی ضرر !

می توان گفت که تولیدی هما از جمله تولیدی های است که توانسته در چندین سال اخیر با تولید انواع حوله ها از جمله حوله های استخری، گامی بزرگ در فراهم کردن آنچه مشتری می خواهد بردارد.

اگر در کسب و کار های مرتبط با فروش حوله هستید، اگر در شغل فروش لوازم باشگاهی و تفریحی هستید و یا اگر کار شما مربوط به کنار استخر و دریا است، توصیه ما به شما خرید عمده حوله استخری در اصفهان است.

این تولیدی با تولید برترین و بهترین نوع حوله های استخری که در نتیجه سال ها تولید و آزمون و خطا است، توانسته است برترین نوع حوله های را تولید کنند و با راه کار پایین آوردن قیمت های فروش خود، دستاورد های بی نظیری برای تمامی افراد در این حیطه به وجود آورد.

در ادامه این متن با ما باشید تا راه کار های تجربه انجام خرید عمده حوله استخری در اصفهان را بدانید و بتوانید کسب و کار خود را به گونه ای متفاوت تر از آنچه بوده، به پیش ببرید.

خرید عمده حوله استخری در اصفهان : 09129172586
خرید عمده حوله استخری در اصفهان : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

حوله استخری چگونه حوله ای است؟

یکی دیگر از انواع حوله و شوینده روشن کننده لایسل موجود در بازار، حوله های ساحلی است. همان طور که از نام این نوع حوله ها مشخصی است، برای لب ساحل و یا استخر مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از حوله ها باید دارای ویژگی های بارز و مشخصی باشند. به طور مثال باید دارای قدرت جذب آب چندین برابری نسبت به سایر حوله ها باشند و بتوانند میزان آب بیشتری را جذب کنند.

همچنین جنس آن ها باید به گونه ای باشد تا میزان شن، ماسه و سنگ ریزه کمتری را به خود جلب کند. ویژگی دیگری که ای نوع از حوله ها دارند این است که باید دارای رنگ ها و طرح های شاد و ساحلی باشند. حوله های ساحلی اغلب نقش و نگارهای رنگی دارند.

همین دسته بندی چاپی و طرحی که این نوع از حوله دارد باعث می شود شما بتوانید تشخیص دهید که این نوع از حوله مخصوص لب ساحل و استخر است.

اما ناگفته نماند که داشتن این نوع تصاویر حتمی و الزامی نیست و بستگی به سلیقه تولید کننده و همچنین مشتری ها دارد. اما در کل این نوع طرح ها بیشتر مرسوم هستند.

به طور معمول، حوله های ساحلی یا استخری دارای شکل مستطیلی هستند. اندازه آن تقریباً ۳۰ در ۶۰ یا ۷۶ در ۱۵۲ سانتی متر است . الیاف مورد استفاده برای آن پارچه های خاص است. می توان گفت که حوله ساحلی معمولاً کمی بزرگ تر از حوله حمام است.

این اندازه به گونه ای انتخاب می شود که فرد بتواند از این نوع حوله برای زیر خود در حین خروج از آب و نشستن در کنار آن استفاده کند. از سایز بزرگ تر آن نیز برای خوابیدن لب آب استفاده می گردد.

خرید عمده حوله استخری در اصفهان : 09129172586
خرید عمده حوله استخری در اصفهان : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

چند نکته مهم در خرید حوله های استخری یا ساحلی

برای آن که بتوانید یک حوله استخری خوب و بی نظیر را تهیه کنید، نیاز است بدانید چه ویژگی های باعث می گردد تا یک حوله استخری ارزش خرید و استفاده را داشته باشد.

به همین منظور در این قسمت ما یک دسته بندی موردی کلی از قابلیت های که حوله های استخری می توانند داشته باشند تهیه کرده ایم و در اختیار شما قرار می دهیم. در این صورت در زمان خرید می توانید بهترین نوع حوله استخری را سریعا شناسایی و خرید خود را به یک خرید ویژه تبدیل کنید.

از این موارد می توان به ویژگی های زیر که برجسته ترین آن ها است اشاره کرد. از جمله این که حوله های استخری باید:

  • معمولی ضخیم و بسیار جاذب هستند.
  • در هنگام لمس کردن الیافی ملایم دارند.
  • ·          به اندازه کافی بزرگ است که به کاربر اجازه می دهد در صورت لزوم خود را کاملا در حوله بپیچد.
  • پارچه خشتی یک گزینه معمولی برای ساخت این نوع  از حوله هستند که اغلب به الیاف طبیعی مانند پنبه متکی اند.
  • طرح و رنگ این نوع از حوله ها بسیار شاد و ویژه است. حتی اکثرا از نمای ساحل و جزیره بر روی آن ها استفاده می شود.
  • عمدتا در ابعاد حمامی و تقریباً ۳۰ * ۶۰ یا ۷۶ * ۱۵۲ سانتی متر هستند.
خرید عمده حوله استخری در اصفهان : 09129172586
خرید عمده حوله استخری در اصفهان : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶

راه کار خرید عمده حوله استخری در اصفهان

همیشه توصیه می گردد در صورت نیاز به خرید کردن برای فروشگاه یا مکانی که در آن کار می کنید، یک خرید عمده را انجام دهید. این سیاست خریدی که همه افراد باهوش دارند دارای ویژگی های فوق العاده ای است که می توانند کمک کند تا شما در نهایت به سود دهی در همان ابتدای خرید دست یابید.

می توان گفت که شما با انجام خرید عمده از تولیدی هما، می توانید تمامی مزایای یک خرید عمده مانند:

۱- یک خرید جامع از نوع حوله مورد نظر برای مدتی طولانی تر

۲- بهای کمتر به نسبت تعداد خرید کرده

۳- دریافت ضمانت نامه سلامت و کیفیت همه حوله های تولیدی

۴- یک بار هزینه ارسال و استرس تحویل بار را تجربه کردن

و …، را تجربه کنید.

با این اوصاف، نمی توان گفت که خرید های کم مقدار و کوچک به صرفه و با ارزش هستند. اینکه هر بار یک سری محصول را سفارش دهید و منتظر باشید محصولات ارسال گردد، یا اینکه یک سری محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید ولی بعد از مدتی کوتاه دوباره نیاز به همان محصول داشته باشید و قیمت ان بالا تر رفته باشد، می تواند یک ضربه اقتصادی به کسب و کارتان باشد.

به همین علت باید در کنار ان که خرید های عمده خود را هوشمندانه انجام می دهید، باید طرف حساب و کار خود را نیز هوشمندانه انتخاب کنید تا تجربه خرید عمده حوله استخری در اصفهان به تجربه ای برای انجام سایر خرید هایتان در دفعات بعدی تبدیل شود.

خرید عمده حوله استخری در اصفهان : 09129172586
خرید عمده حوله استخری در اصفهان : ۰۹۱۲۹۱۷۲۵۸۶
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید